Sidvisningar förra veckan

fredag 28 januari 2011

Tiden går fort...


Ja då var det helg igen..
Är det bara jag eller går veckorna fort?
Denna vecka har varit av blandad kompot...
Jobbat måndag, tisdag & onsdag med barn & utbildningsnämnden och gick igenom kvalitetsredovisningar (kommer bli ett intrressant år detta), torsdag jobb, nu fredag jobb och så fyller min man år. Firats av hans syskon & barn.. Thomas, så heter kärleken i mitt liv, fyller idag 42år. Jag var tråkig. Kom inte på något bra att köpa, så jag köpte en stavmixer?? Är det inte så män, för att generalisera, gör när de inte vet vad DE ska köpa? Köp första bästa praktiska köksmaskin. Thomas brukar aldrig/sällan vara tråkig när han köper något åt mig. Jag har fått massa olika roliga saker... allt från laptops till resor..o allt därimellan. Jag brukar köpa böcker. Ett säkert kort när det gäller honom, då han älskar att läsa. I år köpte sonen det, jag hittade inget intressant så en...stavmixer,,, Tillägg så har vi en.. Jag måste fått tilt i hjärnan. Får byta in den o köpa något annat... Någon som har något kreativt förslag?

Bästa med denna helgen är annars att dottern kommit hem, för att fira pappa så klart.
Njuter av hennes och hennes pojkvänns sällskap. Kul!!
Ska nog och heja på stora sonen imorgon, då det blir innebandy match på hemma plan. Ska även åka med lilleman på hockey-skolan. Om han nu inte blir mer förkyld...för det är ju som vanligt..när man ska vara ledig några dagar så blir man hängig.

Nej nu ska jag sova lite o fundera på en bra ersättnings-present.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar