Sidvisningar förra veckan

söndag 20 mars 2011

Att fira eller inte?

Ja tillbaka efter massa dagar som varit bloggfria och bloggläsningsfria.
Erkänner att det inte bara beror på ett upptaget liv p.g.a. jobb o politiska åtaganden utan även av nöjen och rent vardagsliv. Har dock varit en del, med utbildningar och jobb …men också hunnit gjort andra roliga saker. Bland annat har min dotter klippt mig för första gången! Jag blev jätte fin (så fin jag nu kan bli..suck..men det är en annan historia)
Annars så går livet sin stilla gång…
Jag som i år fyller jämt, typ vuxen eller medelålders, sitter och funderar.. Är det något att fira med sjujäkla fest eller ska man fly o fira med de man verkligen bryr sig om? Funderar på om man ska ta det som en ursäkt för att ha en ha en STOR fest med alla man känner o fira som bara den? Fördel: Kul med fest på många sätt med god mat (förhoppningsvis) o dryck.O jag fyller på sommaren. Roligt att samla alla man känner o ha kul. Hur ofta har man en sådan ursäkt?  Nackdel: Att det kostar och det är en hel del jobb.
Att fly fältet o fira med de nära och kära. Fördel: Borde vara billigare än att ha fest? Kunna passa på och bjuda de nära på att göra något trevligt bara vi tillsammans. Nackdel: Att inte ha den stora festen ;)
                                                                                     
Vad skulle du göra/gjorde du när du fyllde 40?




Snälla kommentera o berätta hur du skulle gjort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar