Sidvisningar förra veckan

söndag 6 mars 2011

I´m back!

I´m back!

Efter en tids frånvaro är jag tillbaka.
Det har varit en del nu..
Dels har min mamma varit på sjukhus. (43mil är långt ibland..)
Jag drabbades av förkylningen från h*ll…
Ja jag har jobbat… Kanske inte det smartaste draget om man vet vad jag jobbar med.

Annars har det mesta rullat på.
Mina stora barn har fyllt 17 o 15… O detta firades heeela förra helgen J Mina underbara ungar. De är solskenet i mammas
Det har varit sportlov. Jag tog semester 1dag. Då städade vi garage L och åkte med sonen till leksaksaffären J
Politikeruppdragen fortsätter sin stilla gång. Känner att detta kommer att bli en kul period i mitt liv.

Annars så vet jag inte. Ligger efter i tvätt o städ…
Någon som vill komma o hjälpa till?

                                                                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar