Sidvisningar förra veckan

onsdag 18 maj 2011

Le

Jag gick i affären idag. Jag funderade på det där med hur man ser ut. Inte då vad man har på sig eller utseendet , utan ansiktsuttryck.
Såg en dam som gick runt i affären. Hon såg så sur ut. Verkade som att faktiskt var det också. (Tjyvlyssnade när hon pratade med kassörskan)”Den här var dålig.. O vad dyrt det var…osv ”
Har dock varit med om att en personen går runt och ser lite vresig ut, men när man hör personen pratat så låter den både glad o trevlig. Säkert motsatsen också…
Jag är nog en sådan som går runt mest med ett leende på läpparna. O får ofta ett tillbaka då.. J     

Får mig att tänka på en skylt jag läst på en arbetsplats jag är på ibland(fritt ur minnet..)
” Ser du en människa utan leende, så ge henne då ditt”
                         

1 kommentar: