Sidvisningar förra veckan

torsdag 3 april 2014

Dag 93 & 94



Hej alla där ute!

Nu hade jag missat en dag igen, va'?
Så för att komma fas igen, två på en gång då...
Det som har hänt sedan jag skrev senast är att lilleman blivit sjuk :(
Feber. 
Så se det att vara tacksam känns kanske lite svårare.
Tacksam för är jag för:

Att jag igår hade en sådan underbar vikarie som ställer upp när man sms klockan 7 

Att min lille son och jag tillsammans kunde gosa lite framför tvn och se något mysigt som Saltkråkan 

Att jag hann tvätta upp det mesta av min tvätt.

Idag att jag fick ännu mer tid att tvätta lite

Att få tid att städa ur skafferiet, vilket behövdes! Fanns saker där som kunde gå ut själva :(...

Att jag o gubben hann ta en snabb tur till Södertälje o vips var det mesta till helgen köpt :)


Sov nu gott allihop, natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar