Sidvisningar förra veckan

tisdag 1 april 2014

Dag 91


Hej Alla där ute!

Många dagar måste jag nästan nypa mig i armen för att förstå att detta goda livet är faktiskt på riktigt och det är jag som lever det!
Dagen idag innehöll såklart sådan element, men ska sägas att den inte bara innehöll det. Började med att känna mig sååå trött, sonen klagade på halsont, bilen hade isiga rutor, glömde min goda frukost hemma, stress , stress o stress....
Tacksamhet känner jag ändå inför:

Att jag har tre barn och en man som jag älskar mer än jag kan säga

Att jag har ett hus med värme, vatten och el

Att jag har mat. Mat i överflöd faktiskt. 

Men sådana saker är ju rätt självklara, men man ska väl inte ta det för det? 

För övrigt finns det ju andra saker som man är tacksam för, som att jag fick tacos på jobbet. Det var super gott!

Att jag har lyxen att jobba på ett jobb där man får gå ut och njuta av den fina våren , även om det idag bara var en kort tur

Att jag får vara med och diskutera hur vi i Gnesta ska få igång ett ungdomsråd. O det börjar bli verkstad :)

Att jag nu stressat ner, suttit i soffan, blippat på telefon och iPad och haft det ganska "soft"... :)

Nu ska det strax nana kudde så, natti natti




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar