Sidvisningar förra veckan

lördag 26 februari 2011

La Vita è bella

Livet är bra
Mamma är bra (ialla fall utan det hemska c-ordet)
Min barn fyller år..
I skrivandes stund har dygnet gått från den stora sonens 15års till min dotters 17års dag..
Kan det vara sant?

Jag som precis födde dem?
O jag som inte ens fyllt 30..
Eller?

Jag har ingen åldersnoja, men jag kan faktiskt inte själv fatta att jag har så stora barn??
Att min dotter nästa år blir myndig? Min vackra lilla dotter….
Skulle gärna visa en bild på henne men hon skulle INTE uppskatta om jag la ut ett.
Men just nu när jag sitter här framför datorn..
Efter firat sonen, ätit en god middag med hela familjen samlad, tittat lite på TV & sedan nu slagit in dotterns presenter…

La Vita è bella
Livet är vackert….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar