Sidvisningar förra veckan

måndag 31 mars 2014

Dag 87-90


Hej Alla där ute!

Har varit bråda dagar med arbete, födelsedagsfirande, middagsbjudning o massa tvättande och barnamys och säkert mycket mer.

Tacksam för de sista dagarna har jag varit för:

Att solen lyst och värmt mitt vintertunga hjärta

Att jag har förmånen av att jobba med och kring underbara sköna människor

Att min underbara dotter varit hemma på besök

Att jag fick fira min sköna svåger och att vi där fick riktigt go fika

Att jag fick mysa lite med syskonbarnen. Sköna tjejer ;)

Att vi var bjudna på middag hos släkt/vänner med släkt/vänner. Underbart att det i vårt fall är samma sak och att de är så trevlig ;)

Att vi fick så god mat där och trevligt sällskap

Att jag fick tvättat massor,i det fina vädret torkade det fort och luktade gott.

Att jag och gubben halvlyckades med hemmagjord ravioli. Träning ger färdighet :)

Att jag idag kom upp, trots att sängen var såååå skön i morse

Att jag fick så glada söner när jag fixade grillade hamburgare till middag

Att jag får äran att vara med på Gnestas kommunfullmäktige. Känns lite tufft och coolt. Jo det är det visst det! Man får faktiskt vara med och bestämma ;)

Nu ska jag strax nana kudde.
Natti natti



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar