Sidvisningar förra veckan

onsdag 10 april 2013

Life is gött!

Förra veckan så hade jag lite påsklov med lilleman, storebror & pappa jobbade (tis &onsdag)
Vi gjorde massor!
Han spelade Wii, jag spelade Candy crusch.
Han tittade på barnprogram, jag tittade Bildt-excellensen
Han spelade på sin Ipad, jag satt på Facebook
Han plockade lite i sitt rum, jag tvättade
Vi handlade lite mat, o åt.

Ja vi gjorde typ... INGET!!!

Ibland är det skönt.

Sedan blev det lite jobb. Härligt att ha ett jobb som är kul och man trivs med, inte minst underbara kollegor.

Fredagen blev det försenat firande av liten svåger,han är bara 33. Bara barnet. O massa god tårta.
Jag som ska gå på diet.. Eller hur??!! För jag har inte vräkt i mig hela påsken?? Nu växte min näsa...

Efter en god middag så blev det in till grannen och mingla lite. Fasen vilken tur man har bra grannar.

Helgen för övrigt var mest varit god mat, film o mys..fram till midnatt mellan söndag -måndag.
Då!!
Då drabbades vi av magsjuka! Vi o vi.. Gubben & lilleman.
Jag torkade mest.. :/

VAB i 48timmar.
Hann både röja lite o tvätta lite, med podcaster av gamla Sommar, På Minuten, Spanarna & Adam & Co(min nya passion)i öronen. Detta i mellan candycrusch och koll på Facebok uppdateringar.
 
Sa jag Candy crusch?? Jag är inte beroende eller så..eller?

Idag har jag jobbat igen.

Så nu måste jag sluta skriva, så jag hinner läsa lite Ansiktsbok och spela lite Candy crusch

Vad är din passion?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar