Sidvisningar förra veckan

onsdag 5 mars 2014

Dag 63 & 64


    Hallå Alla där ute!

Blev inget inlägg igår. Ska jag vara ärlig så hade jag svårt att hitta något att vara tacksam för.
Vaknade förkyld, vår relativt nya bil ville inte starta och fick därför gå till skolan att lämna lilleman och gå vidare till jobbet. Inte så kul när man redan känner sig lite sen...

Tacksam för gårdagen var jag för:
Att det var skönt ute igår morse. Kunde ju lika gärna varit snöstorm, regn eller svinkallt. Det var det inte. Lite vår i luften?

Att jag inte kom så sent så att det påverkade arbete direkt.

Att jag fick semla till lunchefterrätt. Smaskens!!

I dag är jag tacksam för:

Att jag fick ha den andra bilen :)

Att snoret sluta rinna

Att jag fick varmvattensbada med jobbet

Att min älskade man fick liv i bilen. (Hoppas nu den går att köra med till Eskilstuna imorgon)

Nu natti natti Allihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar