Sidvisningar förra veckan

onsdag 19 mars 2014

Dag 78

Hej Alla där ute!

Man tyckte det var svårt att känna tacksamhet när man bor i svealand i morse och man tittade ut... Vår var det jaa ? :/..
Men jag hörde någon pratade enlig bondpraktikan skulle sädesärlshonan (tror det var hon) kunna gömma sig i snö tre gånger innan det var vår..eller hur det nu va´.. Alltså tre bakslag.
En gång nu eller är det två?

Tacksam för idag är jag för:

Att jag har sååååå bra jobbarkompisar. Något som gör livet bra.

Att jag fick bada i 34gradigt vatte idag 

Att jag hade köpt den där falukorven och att det faktiskt blev ganska gott även om kovstroganoff inte är en fantastisk kulinarisk upplevelse ;)


Att jag nu kan lägga mig och faktiskt kanske kan få mer än fem timmars sömn som jag brukar "unna" mig.

Natti natti allihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar