Sidvisningar förra veckan

måndag 24 mars 2014

Dag 80-83


Hej Alla där ute!

Nu har jag missat flera dag igen men varken lust, ork eller tid har varit närvarande.
Men här kommer en samanfattning om vad jag varit tacksam för den senaste tiden.

Fredag:

Att jag har ett jobb som är en förmån. Så enkelt är det.

Att jag slapp handla.

Att jag blev serverad god grillad karré :)

Lördag:

Att jag var ledig

Att jag hade sovmorgon

Att planen med utflykt uteblev men en rätt lyckad dag hemma

Söndag :

Att vi fick plockat undan lite

Att jag fick så lyckat Tupperware-demo

Att det kom så mycket goa människor hit.

Måndag (idag):

Att morgonen gick så bra. Inte stressigt..så mycket.

Att lilleman var världens duktigaste och klarade ett tandläkarbesök med hållagning!

Att BoU mötet idag inte blev så långt. Jag tycker oftast att det är bara kul, men idag var jag lite trött, så då var det skönt..

Nu ska jag sova
Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar