Sidvisningar förra veckan

tisdag 1 februari 2011

Vad ska man??

När jag sitter här och kollar igenom min egen blogg inser jag att det blir mycke klagan på tid eller rättare sagt bristen på den...
När man tänker på att jag faktiskt hinner så är det inte så pjåkigt ändå...
Jag jobbar heltid. Jag har 3 barn (2barn hemma) som alla har rena kläder på kroppen och något sånär näringsriktig kost i magen. Min gubbe verkar rätt nöjd med uppmärksamheten han hinner få. Jag går (oftast) på vattengympa 1dag i veckan. Jag är politiskt aktiv, sitter i kommunfullmäktige och i barn & utbildning nämnden. Jag försöker att vara engagerad i mina söners olika aktiviteter (Innebandy, fotboll & hockey)
Försöker att göra livet så bra som möjligt för min lillgrabb (som har en lindring utvecklingsstörning), med allt vad det innebär...
O jag är gillar ju datorn... Mycket tid tillbringas här.

Det som inte hinns med är:
Blommor (mina är antingen lite eternell-liknande eller så en kaktus eller garderobsblomma)
Städning (bortprioritering som inte är så bra...)
Träning
Mer tid med familje-gemensamma aktiviteter (vet inte om alla skulle vilja...)
Mer städning....

O säkert en massa andra saker man borde göra...

Vad prioriterar du? O vad hinner du INTE?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar