Sidvisningar förra veckan

torsdag 16 januari 2014

Dag 16

Hejsan alla där ute!

Idag har jag jobbat som vanligt, och för att fortsätta låta lite pretto, med mitt fantastiska jobb med dessa underbara människor.

Nu när jag sitter här och funderar på min dag varje så inser jag vilket bra liv jag har. Fin familj med en make jag älskar så mycket och tre underbara barn. Bra jobb där jag får träffa fantastiska människor. 
Bara det är ju något att vara tacksam över och sedan har jag ÄNNU mer ...
Vilket lyxliv man har :)

Idag är jag tacksam över:
Att jag vaknade och kände mig utvilad.

Att jag fått äta så god mat. Ok att jag lagade den själv, men gott var det. Lax & kokt potatis. Säkert inte bra för miljön. Eller inte nyttigt.  Inte avancerat eller så, men gott :)

Att jag ännu en gång fick se den fantastiska Kristoffer Appelkvist i hans föreställning Drömmen om Amerika.

Säkert fler saker, men nu kommer jag inte på något mer...

Nu ska jag vispa pannkakssmet. Don´t even ask... 

Sedan natti natti allihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar