Sidvisningar förra veckan

tisdag 28 januari 2014

Dag 27 & 28

Hej alla där ute!

Missade att skriva om gårdagen! O den som var så bra!

Jag kan säga att den verkligen innehöll massa annat än det vanliga måndagssysslan.
Jag var i Stockholm.
I riksdagshuset.
O diskuterade skolpolitik.
Fick höra Fredrik Reinfeldt m.fl.
Träffa massa fantastiska människor.
Tacksam för allt detta  + att jag fick SL och som funkade fantastiskt.


Dagen idag var mer vanlig, men ändå inte.
För det är min älsklings födelsedag.
Så dagen har varit lite aktiv, men kul och trevlig.
Tacksam för idag är jag för:

Att min fantastiska kollega gjorde en supergod tacopaj.

Att jag hann hitta så bra presenter som jag tror mannen uppskattade.

Att hans underbara familj dyker upp och gör firandet så trevligt o roligt.

O inte minst är jag tacksam för att jag nu fått "låna" en strykbräda.
Tack, ni vet vilka ni är :)

Nu sova, natti natti allihop!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar