Sidvisningar förra veckan

måndag 13 januari 2014

Dag13

Hello alla där ute!

Idag har jag mycket att vara tacksam och glad över.

Börjar min dag med att inse att det är mycket kallt ute -13..
Var är alla lillemans vinter grejer?
För att göra ett låååååångt letande och historien kort, så kan man säga att han åkte till skolan i ful mössa, förra årets handskar och ärvda fodrade regnbyxor. Kom till skolan och DÄR låg hans termobyxor. Glad och tacksam blev jag.

Nästa sak, som också återkommer är att jag är tacksam för mina kollegor. Idag stack jag tidigare, kommer en förklaring varför sedan, och de bara säger att lycka till och suckar inte! Underbara!!
Tack!

O anledningen att jag var tvungen att sluta tidigare? Jo för gubben skulle till öra/näsa/hals och de ville att han tog med makan. Nu har han fått en Cpapmaskin sk."snarkmaskin". Borde dock vara anti-snark i så fall :)
Tacksam för snabb hjälp av landstinget Sörmland 

Nu ska jag gå se om den funkar :)

Natti natti allihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar