Sidvisningar förra veckan

måndag 20 januari 2014

Dag 20

Hej allihop där ute!

Har idag jobbat. Kan ju inte skriva detaljer om mitt arbete, dels för att jag inte vill lämna ut någon, men såklart har jag tystnadsplikt.
Dock som jag nästan skriver varje dag, Ett bra jobb :)

Det jag är tacksam för idag är:

Att man har ett jobb som ofta ger mig glädje, både i form av skratt och en lycklig känsla i kroppen<3

Att jag har så mycket kul planerat i framtiden, som säkert kommer upp här, en i taget, men som gör att det bara känns bra i hela kroppen när jag tänker på det.

Att jag köpte och åt semla idag. Smaskigt o nej jag vägrar ha dåligt samvete, trots att jag borde kanske ha det?? Nej,vägrar! Det var såååå gott!

Nu ska jag snart och lägga mig för att kanske vakna utvilad imorgon?!

Natti natti allihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar