Sidvisningar förra veckan

torsdag 6 februari 2014

Dag 37

Hej Alla där ute!

Sitter här och funderar.. Vad har hänt idag igentligen??
Kanske det är tur att jag skriver denna blogg så man faktiskt ser hur och vad man gjort av dagen?

Idag är jag tacksam för:

Att jag på jobbet fick ett sånt där leende som går rakt in hjärtat. Vet ni vad jag menar? På mitt jobb är det inte självklart ska jag säga, så när man får ett så <3!!

Att jag har en fantastisk, snart artonårig son, som idag efter praktiken tog med sin lillebror, så att jag slapp hämta på fritids.

Att jag får vara med och planera för ett ungdomsråd här i Gnesta. Tror på detta. Nu ska det bli lite mer demokratiskt och även unga vuxna ska få sin röst hörd.

Att middagen var klar när jag äntlige kom hem, och smakade fantastiskt. Tack älskling<3!

Nu ska jag sova. Natti natti allihop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar