Sidvisningar förra veckan

tisdag 25 februari 2014

Dag 53, 54, 55 &56

Hej Alla där ute!

Missat en del.. :(

Men snabb genomgång, tacksamhetsdagbok

Lördag:
För att det blev en lyckad fest (tror jag?), med mat & dryck, goda vänner och släkt, utan stress eller alltför mycket jobb

Söndag:
För att det blev en dag för vila, återhämtning & sömn ;)
(se lördagen..)

Måndag:
För att jag har ett jobb som står ut med mig
För att jag fick sagt det flesta av mina åsikter på BoUnämnden
För att jag har en sådan fin familj

O så dagen idag då

Ja då är jag tacksam för att jag somnade så pass tidigt igår så att jag vaknade utvilad
Att jag fick lite gjort på jobbet som jag haft över mig
Att jag fick träffa mina vänner i moderaternas styrelse här i Gnesta

Nu natti natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar