Sidvisningar förra veckan

onsdag 12 februari 2014

Dag 43



Hallå Alla där ute!

Vi diskuterade på jobbet idag det här med beröm. Att ge beröm och ta emot beröm. Hur svårt det kan vara, men också hur lätt...
Vi diskuterade även att ge sig själv beröm? En ganska osvensk sak. Svår men ändå någonting jag tycker man behöver göra.
Lite ser jag att den blogg kan verka bli. Inte menat så att vara en nacersistisk blogg, men i andra änden är inte alla bloggar det i så fall?
Om eget beröm luktar illa, så kan nog denna blogg osa lite fotsvett.. ;)

Jag är i dag tacksam för:

Att jag vaknade pigg och alert.

Att jag fick bada i 34gradigt vatten, på arbetstid. (Vill ni inte alla ha mitt jobb nu? Så mycket som jag skryter om det )

Att familjen uppskattade jobbet jag lagt ner på att laga mat. Pannbiff tycks vara populärt ;)

Att jag tog mig i kragen och gick på vattengympan

Nu ska jag sova natti natti allihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar