Sidvisningar förra veckan

måndag 17 februari 2014

Dag 47 & 48

    
   Hej Alla där ute!

Insåg precis att jag inte skrev igår ?

Vet ej vad som gjorde att jag missade men så blev det...
Tacksam för igår var jag för:

Att vi har så trevliga vänner. Tack för att ni kommer hit trots våra mycket sporadiska besök hos er :)

 Att jag har de bästa svärföräldrarna. Ok inser att jag är lite partisk men de är det, tills någon bevisat att det finns bättre. Det tror jag inte dock!

Att jag fick till steken, som serverades sent, men ack så god!

Idag är jag tacksam för:

Att jag vaknade trots att jag inte ville ;-)

Att jag hade en fin dag på jobbet.


Att jag/vi har sådana fantastiska barn. Alla olika, unika och underbara! Gör mig ödmjuk och oerhört tacksam!

Att jag nu tog mig i kragen och lägger mig innan 23.00 :)



Natti natti allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar