Sidvisningar förra veckan

söndag 9 februari 2014

Dag 38, 39 & 40

Hej Alla där ute!

Nytt rekord i missade blogginläggsdagar :(
Vet inte om det är någon som saknat dem, men här kommer ialla fall de senaste dagarna.

Fredag nr 38

Tacksam för är jag

Att jag hann äta frukost ochh dricka kaffe i godan ro

Att jag fick köpt mig en ny torkställning=mycket mer plats att hänga tvätt

Att vi slapp laga mat. Tack för vita vilan

Att nu är det helg


Lördag nr 39

Är det sååå mycket att vara tacksam över

Att det blev en så lyckat med förbundsstämman i Gnesta

Att jag fick den fina platsen 24 av 72 på landstingslistan

Att jag fick hem min fina dotter

Att min fantastiska man fixade min telefon

Att vi fick besök av goda vänner

Att vi fixade så god mat


Söndag nr 40

Dagens

Att jag lyckades ta sovmorgon

Att vi åt tacos. Vad gott det är!!

Att det finns Coca cola. Önskar jag vore sponsrad, men nej tyvärr...

Nu är det dags att sova
Natti natti allihop  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar